Lampi esportati in America di u Nordu:
Mercatu nordamericanu: certificazione ETL US, certificazione US FCC, certificazione UL, certificazione US California CEC, certificazione cULus US è Canada, certificazione cTUVus US è Canada, certificazione cETLus US è Canada, certificazione cCSAus US è Canada.
U standard di selezzione di basa per a certificazione di l'America di u Nordu di luci LED hè basicamente u standard UL, è u standard di certificazione ETL hè UL1993 + UL8750;è u standard di certificazione UL per luci LED hè 1993 + UL8750 + UL1598C, chì hè di certificà u supportu di lampadina inseme.
Test di efficienza energetica:
In quantu à i bisogni di u cunsumu d'energia in i Stati Uniti, i lampadini LED è i lampi LED ùn sò micca stati inclusi in u scopu di cuntrollu.A regione di California richiede luminarie LED portatili per risponde à i bisogni speciali di California per u cunsumu d'energia.
In generale, ci sò sei esigenze principali: certificazione di efficienza energetica ENERGYSTAR, certificazione di efficienza energetica Lighting Facts Label, certificazione di efficienza energetica DLC, etichetta di efficienza energetica FTC, esigenze di efficienza energetica in California è esigenze di teste di efficienza energetica canadese.
1) Certificazione di efficienza energetica ENERGYSTAR
U logu ENERGY STAR hè statu creatu da l'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti (EPA) è u Dipartimentu di l'Energia (DOE) per assicurà chì l'efficienza energetica di i prudutti elencati risponde à i requisiti regulatori, ma hè una certificazione di prova voluntaria.
Attualmente, per i prudutti di lampadine LED, Energy Star Lampsprogram V1.1 è l'ultima versione V2.0 pò esse aduttatu, ma da u 2 di ghjennaghju 2017, Lampsprogram V2.0 deve esse aduttatu;per lampade LED è lanterna, a prova Energy Star richiede a versione di u prugramma Luminaire V2.0 hè entrata ufficialmente in vigore u 1 di ghjugnu 2016.
Ci sò trè tippi principali di lampadine LED applicabili: luci non direzionali, luci direzionali e luci non standard.ENERGY STAR hà esigenze strette nantu à i paràmetri optoelettronici cunnessi, frequenza di sfarfallio è mantenimentu di lumen è vita di lampadine LED.U metudu di prova si riferisce à dui standard di LM-79 è LM-80.
In a nova lampadina ENERGY STAR LampV2.0, i requisiti di efficienza luminosa di a lampadina sò stati assai migliurati, u rendimentu di u produttu è u scopu sò stati allargati, è u livellu di classificazione di l'efficienza energetica è u rendiment hè statu aumentatu.L'EPA hà da cuntinuà à fucalizza nantu à u fattore di putenza, dimming, flicker, suluzioni di invechjamentu acceleratu è prudutti cunnessi.
2) Lighting Facts Label certificazione di efficienza energetica
Hè un prughjettu di etichettatura di efficienza energetica vuluntaria annunziatu da u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti (DOE), attualmente solu per i prudutti di illuminazione LED.Sicondu i requisiti, i paràmetri di rendiment reali di u pruduttu sò divulgati da cinque aspetti: lumen lm, effettu di luce iniziale lm / W, putenza d'ingressu W, temperatura di culore CCT correlata, è indice di resa di culore CRI.U scopu di i prudutti di illuminazione LED applicabili à stu prughjettu hè: lampade cumplete alimentate da rete AC o DC power, lampade di bassa tensione 12V AC o DC, lampade LED cù alimentazione staccabile, prudutti lineari o modulari.
3) Certificazione di efficienza energetica di DLC
U nome cumpletu di u DLC hè "The Design Lights Consortium".Un prugramma voluntariu di certificazione di l'efficienza energetica iniziatu da i Partenariati per l'Efficienza Energetica di u Nordu (NEEP) in i Stati Uniti, u catalogu di prudutti certificati DLC hè utilizatu in tutti i Stati Uniti micca ancu coperto da u standard "ENERGYSTAR".
Tempu di post: Jul-13-2022